Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

SOS...Χρειάζεται βοήθεια άμεσα


Ονομάζομαι Ιωάννης Γιαννόπουλος και είμαι Στρατιωτικός.Η μικρή μου Γεωργία, 3,5χρ. βρίσκεται στην Α' Παιδιατρική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης...


Εισήχθη με χλωμάδα και μετά από εξετάσεις,οι αιματολογικοί δείκτες βρέθηκαν πολύ χαμηλοί και ο αιματοκρίτης της είχε φτάσει 13...Οι γιατροί κάθε μέρα της κάνουν εξετάσεις για να βρούν από τί πάσχει το παιδί μου και βασανίζεται κάθε ώρα και στιγμή από τις βελόνες κ τις επίπονες διαδικασίες. Χρειάζεται αιμοπετάλια ομάδας Β+,Β-....(Κάθε μέρα χρειάζεται περίπου 8 μονάδες) Παρακαλώ πολύ, όποιοι είναι κάτοικοι Β. Ελλάδος και μπορούν να βοηθήσουν να χαμογελάσει ξανά το αγγελούδι μας, ας το πράξουν...



Έχει ανοιχτεί και ένας λογαριασμός στην Αγροτική Τράπεζα για όσους θελήσουν να βοηθήσουν οικονομικά γιατί τα έξοδα νοσηλείας είναι πολλά...Υπάρχουν κάποιες εξετάσεις τις οποίες δεν της δικαιολογεί η ασφάλεια μου παρά μόνο τις απλές αιματολογικές..(Στην οικογένεια, εργάζομαι μόνο εγώ......)

Αριθμός Λογαριασμού στην Αγροτική Τράπεζα: 3300101025136 Ιωάννης Γιαννόπουλος-Γεωργία Γιαννοπούλου

Σας κοινοποιώ και το κινητό μου για περισσότερες πληροφορίες...6979852328



Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας ,

 Ιωάννης Γιαννόπουλος.



ierosagon.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ