Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Τα (εν)δέκα πράγματα που οι άντρες δεν έχουν καταλάβει αλλά….καλύτερα!


1)      Οι γυναίκες δεν είναι σκυλάκια. Κινούν την αγορά, καταλαμβάνουν τις περισσότερες θέσεις εργασίας, κάνουν δέκα φορές περισσότερα πράγματα από τους άντρες και, μέσα σ’ όλα αυτά, τους νταντεύουν κιόλας.. το ότι τις ντύνετε, τις κάνετε τον ταρίφα, τις πάτε έξω για ποτό και τις κερνάτε, δεν είναι κάτι που τους χρειάζεται και κάτι που χωρίς εσάς δεν έχουν.. απλώς με κάποιο τρόπο  πρέπει κι εσείς να ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ (κυριολεκτικά όμως!) την ύπαρξή σας σε αυτό τον κόσμο.

2)      Όταν οι γυναίκες κάνουν ζήλειες, δε χρειάζεται να φουσκώνετε με καμάρι και να ψηλώνετε  δυο πόντους από χαρά. Δεν είναι επειδή είστε ΟΙ τέλειοι σύντροφοι και εραστές. Είναι επειδή θέλουν ΟΛΟΙ να τους δίνουν σημασία και να τις θαυμάζουν.

3)      ΒΑΣΙΚΟ: Σταματήστε να σφίγγεστε όταν πάμε να σας ακουμπήσουμε καταλάθος ή όταν σας σκουντάμε για να γυρίσετε… Το ότι για ένα δευτερόλεπτο ακουμπάμε στα σκληρά, σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί αυτό που βλέπουν τα ματάκια μας όλη την υπόλοιπη μέρα.

4)      Αφήστε την κτητικότητα κατά μέρους… Αν θέλεις να είσαι κτητικός, πάρε ένα πεκινουά ή-ακόμα καλύτερα- ένα οικοπεδάκι στην Πελοπόννησο. Η γυναίκα-οι περισσότερες, τουλάχιστον- δεν κολακεύονται από τέτοιες γελοιότητες.

5)      Η γυναίκα αν θέλει σεξ, δε θα το ζητήσει, γιατί αύριο θα πας να πεις στους φίλους σου αυτά που ξέρεις.

6)      Όταν μας πιάνει ο οίστρος, δε μιλάμε για να μας ακούσετε, αλλά για να μας ακούσουμε. Οπότε, εάν υπάρχει κάτι στο οποίο είστε καλοί, είναι που δε μιλάτε εκείνη την ώρα!

7)      Όπως οι άντρες στην τηλεόραση δεν είναι πραγματικοί, έτσι δεν είναι και τα βυζιά.. Ξεκόλλα, γίνεσαι γλοιώδης.

8)      Δε χρειάζεται να είναι κανείς μέντιουμ ούτε να έχει κάνει μεταπτυχιακό στην ψυχοδιαγνωστική για να καταλάβει ότι η άλλη του κρατάει μούτρα όλη μέρα. Και την περιπτερού αν δεις κατσουφιασμένη, όταν θα πας να πάρεις τσιγάρα, θα καταλάβεις ότι κάτι έχει.

9)      Σταμάτα να με αποκαλείς «μωρό», ιδίως όταν ξέρουμε πολύ καλά κι οι δυο πως αν κάποιος από μας έχει νοημοσύνη βρέφους, αυτός δεν είμαι εγώ.

10)   Καλό θα ήταν να σταματήσεις να μου τραβάς τη φούστα προς τα κάτω, μπας και μακρύνει γιατί, πρώτον, όπως θα καταλάβαινε έυκολα κάποιος νοήμων άνθρωπος ΔΕΝ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ, και δεύτερον, την ίδια φούστα θα βάλω κι αύριο που θα βγω με τις φίλες μου.

11)   (Έκτακτο: ) Γιατί διαφημίζεστε τόσο; Καλό θα ήταν να πατάτε στο έδαφος… Όχι τίποτα άλλο, όσο απομακρύνεστε, δε σας φτάνουμε!

http://ntaksi.blogspot.com/2011/09/blog-post_685.html


 

14 σχόλια:

  1. auto pws to epitrepsate na dhmosieuthei? einai katharo rage pros tous antres. eidika to 1) otan to eida dakrysa xaaxaxaxax! apo pou k ws pou oi gynaikes katalamvanoun tis perissoteres theseis ergasias? metras k tis poutanes k tis striptitzoudes? autes dn pairnoun enshma opote dn kserw an tha eprepe na tis laveis ypopsin sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egw pistevo oti ola auta ta grafoun i ginetes pou den tous dinoume sumasia emis i antres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανωνυμε νο2, απ'οσο ξερω τις στριπτιτζουδες και τις πουτανες τις πληρωνουν οι αντρες, οποτε για τυχον αποριες να απευθυνεσαι σε εκπροσωπους του φυλου 0:)

    ανωνυμε νο3, μπορει να ειναι κι ετσι. οπως μπορει επισης ολα αυτα να τα γραφουν γυναικες που πολυ απλα θελουν να σπασουν πλακα.
    φιλικα

    η συντακτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1) Exeis dikio den eiste skylakia, eiste gatakia! Giati exete mathei na "triveste" sta podia tou afentikou gia na vgalete to psomi sas.
    2) Den xairomaste otan zhleyete alla gelame... me ta xalia sas pou miseite h mia thn allh kai kanete san ta kakomathimena pentaxrona pou theloun na asxolounte oi oipoloipoi mono mazi tous.
    3) Otan mas skountate sfhgomaste giati einai fysikh antidrash tou swmatos sth skepsh 'Ti thymhthike pali kai th arxisei tis grinies', giati mono ayto kseretai na kanete kala.
    4) Vasika oyte oi idies den kserete ti sas ginetai. An sas afhsoume eleytheres lete oti den endiaferomaste gia sas kai sas parameloume, an pali prospoihthoume oti zhleyoume ligo gia na mhn noiwsete dedomenes lete oti ginomaste ktitikoi. Apofasiste ti thelete k ta leme meta..
    5) Enas antras den tha milhsei pote stous filous tou gia tis erwtikes stigmes pou eixe me mia gynaika thn opoia agapa pragmatika. An ayto pote symvei, shmainei oti den noiazetai gia thn sygkekrimenh kai thn vlepei kathara san "p0u7@n@" pou thn exei mono gia na ton ikanopoiei se sygkekrimenous tomeis. Den ftaime emeis pou kapoies apo esas me th symperifora sas mas 'anagkazete' na mhn mporoume na sas vlepoume diaforetika.
    6) Shkwnei poly kouventa...
    7) Eisai shgourh giayto me ta vyzia? Epetrepse mou na exw antitheth gnwmh, logo empeirias.. Dystyxws gia sas den eiste oles proikhsmenes me ta idia xarismata.. (To idio isxyei k gia mas ennoeitai!!)
    8) To dyskolo den einai na katalavoume oti kati sas exei enoxlhsei alla sto na vroume ti akrivws einai ayto.. Giati tha mporouse na einai apo to gegonos oti xairetisthkame me mia agnwsth ws pros esas gynaika sto dromo mexrh to oti prothmhsame na pame gia mpala me tous filous mas to prohgoumeno savvatokyriako ap to na vgoume mazi sas gia kafe. Poly apla peite mas ti sas apasxolei k na to syzhthsoume...
    9) Twra ama s enoxlei k ayto ti na sou pw? To "mwro" einai xaideythko tou "mwraki mou". Apla epivevaiwneis thn prohgoumenh paragrfo, oti sas enoxloune ta panta dld .
    10) Den synithizw na to kanw o idios prwsopika alla osoi sas to kanoun profanws prospathoune, estw k me anorthodokso tropo, na kalypsoun thn kytaritida pou ekthetete me toso kamari sta 'agna-gymna' matia mas. H` isws prospathoun na sas kanoun kyries me to zori giati den theloun na sas doun opws tis p0u7@ne5 ths paragrafou 5 k taytoxrona na apofygoun na ginoun rezili mprosta stous filous tous eks'aitias sas.
    11) Telos, outos h allws den perimename na mas ftasete. Kserame pro pollou oti ayto den prokeite na symvei pote. Kai stamathste epitelous na mas vlepete san proionta diafhmisewn pou telika ayto pou prosferoun einai diaforetiko apo afto pou anamenete. Mhn perimenete emas na erthoume kai na sas vgaloume apo th mizerh zwh sas pou perilamvanei mono koutsompolio kai kathisio. Tha symvouleva na zhsete thn prwsopikh sas zwh. Exete polla na kerdisete, pistepste me...

    Ta parapanw den grafthkan me skopo na prosvaloun th gynaikia yparksh pou xwris auti den tha eixe nohma oute h dikh mas, alla einai sygkekrimena mia apanthsh sto prohgoumeno dhmosieyma. Skopos vevaia einai na apokthsete mia pio wrimh gnwmh gia tous antres k epipleon mia pio katharh eikona gia sas tis idies pou elpizw pws tha sas vohthisei na veltiwtheite perissotero sth synexeia.

    Me sevasmo

    Giancomo Casanova (Thanos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα, ειδες που "το εχεις"; θα μπορουσες ανετα να ενταχτεις στην ομαδα μας :)

    ουτε εγω εχω σκοπο να προσβαλλω καποιον(παρολο που αυτες τις μερες για καποιο λογο οι περισσοτεροι προσβαλλεστε, λες και σας εδειξα με το δατχυλο ή σας απευθυνθηκα ονομαστικα). ουτε εχω κανενα ιδιαιτερο προβλημα με τους αντρες(μα κι αν ειχα, πιστεψε με, το τελευταιο πραγμα που θα εκανα ειναι να το γραφω σε blogs).

    και προφανως ΔΕΝ επιθυμω να "βελτιωθω" με τον τροπο που καποιος μου υποδεικνυει(στην προκειμενη περιπτωση εσυ), για να χωρεσω στην κοινωνια και την αληθεια του. ειναι απολυτα φυσιολογικο να εχω αλλη οπτικη, βασισμενη στις δικες μου εμπειριες. μπορει καποια στιγμη να ανακαλεσω και να συμφωνησω μαζι σου..οπως μπορει να κανεις κι εσυ το ιδιο.

    τελος, οπως εχω χιλιοπει, η αναρτηση αυτη ηταν απαντηση σε προηγουμενη που εγραψε καποιο αγορι απο το μπλογκ και ειπαμε για πλακα να το συνεχισω. Ασφαλως οταν διαβασα το κειμενο συναδελφου, γελασα κι ας μην συμφωνησα,αλλα δεν σκεφτηκα ουτε δευτερολεπτο να τον προσβαλλω γι αυτα που γραφει και πιστευει ή να μπω στη διαδικασια να τον ψυχαναλυσω.

    αυτα, απο κει και περα εχετε ολοι το δικαιωμα να σκεφτεστε και να λετε ο,τι θελετε. δε μπορω να σας το στερησω, αλλα ουτε εχω και καποια ιδιαιτερη καουρα για να ειμαι ειλικρινης:)

    Φιλικα
    Γεωργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. eee .... nai entaksei. ena pragma pοy mοy emathe i zwi einai na min empisteyοmai ginaikes giati panta kribοyn ta synaisthimata pοy exοyn pisw apο lekseis kai fraseis pοy dimiοyrgοyn entipwseis. gia aytο οti kai na les pali tha sοy pw "kai eixa mia fagοyra twra"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. otan ma8ete na seveste prwta ton euato sas, 8a ma8ete na seveste kai tous allous....etsi 8a katalavete oti to paixnidaki auto pou ksekinhse einai ka8ara ena lavyrin8os pou mpainoun ta atoma me xamhlh autoektimhsh kai prospa8oun na niwsoun ikanopoihsh apo kati pou antiekeimenika perna aphrathrhto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανωνυμε 1,πρεπει να καταλαβεις οτι δε με ενδιαφερει καθολου να κρυψω τα συναισθηματα μου απο σενα, γιατι δεν εισαι στη ζωη μου. ευχαριστω παντως για το δειγμα συζητησης που καναμε, αλλα δε συνεχιζω με ανθρωπους που δηλωνουν οτι εχουν κλειστα τα αυτια.
    φιλικα.

    ευχαριστω για τα σχολια σας.

    *edit: ορθογραφικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ti egine re paidia giati tosh sovarothta kai parekshghsh epi tou thematos? Nomiza oti olo ayto htan apla ena lektiko paixnidi 'proklhshs' :(. < Poly kako gia to tipota > it seems to me. Tlsp elpizw na mhn ermhneytike k to diko mou sxolio lanthasmena kai na syntelese s'ayto. Oxi tpt allo alla tha noiwthw typseis meta :P... *asteiaki* H polh sovarothta vlaptei eipame !!!

    filika

    Thanos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ