Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

ΣΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ!

notis44 250 183  229640730 200x146 ΣΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ!
Ο Νότης δεν δίστασε να μιλήσει απαξιωτικά για το Μέγαρο Μουσικής και σε σχετική ερώτηση για το εάν θα ήθελε να τραγουδήσει στη σκηνή του, εκείνος απάντησε:
“Ε, όχι και στο Μέγαρο, εκεί που βρίζω δεν τραγουδάω”.

«Τώρα, τι να πάω να τραγουδήσω εκεί που βρίζω; «Παραπονεμένα λόγια έχουν τα τραγούδια μας», για να με ακούσουν οι υπάλληλοι του ΔΟΛ. Για μένα η επιτυχία είναι να έρχονται και να με ακούνε στους χώρους όπου υπάρχει αλήθεια. Φαντάζεσαι αυτοί που με ακούν να έρθουν σε τέτοιους χώρους στο Μέγαρο ή στο Ηρώδειο; Εκεί που βρίζουμε να πάμε να παρακαλάμε; Τι θα πω εκεί; «Πατρίδα μου αγαπημένη, ποια κατάρα σε βαραίνει, πόση μοναξιά»; Δεν γίνεται! Ντροπή σε όλους μας, μα πιο πολύ σε εκείνους. Επιτυχία είναι να συνεχίσουν να σε αγαπούν οι άνθρωποι για αυτό που είσαι και να μην τους έχεις ξεγελάσει στο διηνεκές. Εγώ δεν μπορώ να γίνω σινάφι με όλους αυτούς που διαχειρίζονται αυτούς τους χώρους. Είμαι αντίπαλός τους, είμαι ο απέναντι. Το υπουργείο Πολιτισμού δεν έχει δει την τσέπη μου. Ούτε θα δει την τσέπη μου για να κάνω συναυλίες σε όλη την Ελλάδα».
Ο Νότης δεν σταματάει εδώ, τα βάζει με τα μεγάλα ονόματα του χώρου του και δηλώνει ότι δύσκολο να συνεργαστεί κανείς μαζί τους, ενώ τα σχόλιά του για τον Στέλιο Καζαντζίδη, φαίνεται να προκάλεσαν, τους θαυμαστές του μεγάλου τραγουδιστή, αφού εύκολα κανείς μπορεί να παρερμηνεύσει τη δήλωση του Νότη κατά την οποία τον παρομοίασε με τενόρο της Λυρικής: «Ένας άνθρωπος που αλλιώς μιλάει και αλλιώς τραγουδάει έχει «ποστάρει», έχει τοποθετήσει τη φωνή του. Έπαιζε, δηλαδή, ένα ρόλο. Τον έπαιζε βέβαια πολύ καλά, γιατί είχε εξαιρετική άρθρωση και τεχνική, αλλά είναι λίγο σαν τον τενόρο της Λυρικής»



ierosagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ