Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Daniel Cates : «Είμαι ο καλύτερος παίκτης πόκερ του πλανήτη»!


Πρόκληση απευθύνει ο Daniel Cates, σε όλους τους παίκτες πόκερ, για να συμμετάσχουν στο Prague Poker Festival, που πραγματοποιείται στις 6 Δεκεμβρίου.

Ο γνωστός επαγγελματίας είναι έτοιμος, να αναμετρηθεί με σπουδαίους αντιπάλους για να διεκδικήσει τα €100.000.


Ο Jungleman12 δήλωσε απηυδισμένος και κουρασμένος από την αρνητική δημοσιότητα, που έχει πάρει το πόκερ τον τελευταίο καιρό, συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του με μία πρόκληση: «Όντας κάποιος που αγαπάει το παιχνίδι νομίζω πως ο κόσμος του πόκερ αξίζει να μάθει ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης πόκερ του πλανήτη! Είμαι πεπεισμένος πως είμαι εγώ! Αν κάποιος έχει το θράσος να με αντιμετωπίσει, ας έρθει στην Πράγα τον Δεκέμβριο να καθίσει απέναντι μου στο τραπέζι».

Ενώ συμπληρώνει: «Κανείς δεν μπορεί να με κερδίσει και είμαι προετοιμασμένος όσο ποτέ για να κλείσω… όλα τα στόματα».

Ο 21χρονος επαγγελματίας από τις Ηνωμένες Πολιτείες, θεωρείται ένας από τους καλύτερους heads-up παίκτες στο Texas hold’em. Στο online poker είναι γνωστός ως Jungleman12 ή w00ki3z και φημολογείται ότι τα κέρδη του από online παιχνίδια έχουν αγγίξει τα $7.000.000.

Τα κέρδη όμως από το Texas Holdem της Betfair είναι περισσότερα, αφού εκεί προσφέρεται μία από τις καλύτερες εμπειρίες στο online poker.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ