Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΟΚΙΝ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ.. (18+)

Kαλογεράκι θα γενώ πάνω στον Αη Αντώνη,
μα δεν μ' αφήνει ο διάολος που 'χω στο παντελόνι






Ανάμεσα στα πόδια σου υπάρχει ενα ξωκλήσι να βάλω μέσα τον παπά να μπεί να λειτουργήσει?


Καποτε ησουν ομορφος και κολλησα μαζι σου 
μα τωρα σε ξεπερασα και αντε και γαμησου


Εγω θα παρω Κρητικια να 'χει βυζα μεγαλα 
οταν τελειωνει η ρακι να 'χω να πινω γαλα



Σου ΄πα να μην με προκαλεις μωρο μου σου το ειπα, 
γιατι θα ψαχνεις για να βρεις του κωλου σου την τρυπα



Της κοπελιάς μου το μ...ί θα κάνω πορτοφόλι, 
θα βάλω τα ψιλά λεφτά και την ψ..ή μου όλη!



Ηθελα να'μουνα χοχλιος να μπαινω στην αυλη σου
να γραφω με τα σαλια μου αντε μωρη γ---σου



Καλά μας τα 'πες φίλε μου μα δεν μας αφορούνε
κι ούλοι οι στύλοι τις ΔΕΗΣ στον κώλο σου να μπούνε!



Γεια σου Δημητρη μερακλη ποτε να μην ποθανεις
στο π...σο μου να κρεμαστεις και το ταρζαν να κανεις



Ωρα μηδέν στα Ζωνιανά ώρα μηδέν στην Κρήτη
και τα ΕΚΑΜ ξεπάτωσαν όλον τον Ψηλορείτη



Για μαντινάδα κίνησα, να γράψω άλλη μία,
μα το μυαλό μου εκόλλησε, και βγήκε μαλακία!



Δώρο σου στέλνω φίλε μου τώρα που φεύγει ο χρόνος
πέντε ψωλές αράπικες να σε γαμούν συγχρόνως!



Εσκασε μύτη ο άντρας της τον έπιασε στα πράσα 
και τώρα τον διαβάζουνε παπάδες με τα ράσα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ