Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

ANAKOINΩΣΕ ΝΤΕΚΟ Η ΦΛΟΥΜΙΝΕΝΣΕ...


Παρουσιάστηκε επίσημα από τη Φλουμινένσε ο Ντέκο. Ο Βραζιλιάνος, διεθνής με την εθνική Πορτογαλίας επέστρεψε στην πατρίδα του μετά από 13 χρόνια στην Ευρώπη.Τη Δευτέρα έγινε η παρουσίασή του στους εκπροσώπους του Τύπου. Ο 32χρονος μέσος ευχαρίστησε τη νέα του ομάδα και δήλωσε πεπεισμένος ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να γυρίσει στη Βραζιλία. 


«Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την προσπάθεια που έκανε που ξέρω ότι είναι μεγάλη. Όχι μόνο από οικονομικής πλευράς αλλά για την επιθυμία να διευθετήσει τα πράγματα για να πάνε όλα καλά. Είναι μεγάλη ευθύνη ο γυρισμός μου στη Βραζιλία. Μερικοί φίλοι μου, μου άσκησαν κριτική νομίζοντας ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να γυρίσω αλλά είχα την αποστολή και το όνειρο να το κάνω. Η Φλουμινένσε μου άνοιξε τις πόρτες, με ήθελε στ’ αλήθεια και παρουσίασε ένα σοβαρό πλάνο για να ανακηρυχθεί πρωταθλήτρια και να κερδίσει τίτλους. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαι πολύ χαρούμενος εδώ». 

Η Φλουμινένσε φιγουράρει στην κορυφή της βαθμολογίας του βραζιλιάνικου πρωταθλήματος. Ο Ντέκο ονειρεύεται να κατακτήσει το πρωτάθλημα με τη «Φλου» και ανυπομονεί να παίξει. 

«Η ομάδα είναι στα πάνω της, έχει μεγάλους παίκτες. Περιμένω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και η Φλουμινένσε να αναδειχθεί πρωταθλήτρια. Θέλω να ντεμπουτάρω το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο πρώην χαφ των Πόρτο, Μπαρτσελόνα και Τσέλσι. 

Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο δύο χρόνων με τον σύλλογο του Ρίο ντε Τζανέιρο και θα φοράει τη φανέλα με τον αριθμό «20». 

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ