Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Κι όμως φίλε Γερμανέ γνωριζόμαστε...


Η αποστομωτική απάντηση ενός φτωχόπαιδου από τη Φθιώτιδα στο νέο προκλητικό άρθρο της γερμανικής εφημερίδας Bild με τίτλο...
“Έχετε μόνο άγονα βουνά και αδέσποτες γάτες”!

Διαβάστε πως σχολίασε στο LamiaReport το προκλητικό άρθρο του συντάκτη της Bild:

"Κι όμως φίλε Γερμανέ γνωριζόμαστε και σου θυμίζω οτι είμαι το φτωχόπαιδο με το αγροτικό που σταμάτησες ένα βράδυ στα "ψωρονέρια" (Ιαματικά Λουτρά στη Δαμάστα Λαμίας) καταματωμένος απ΄τα κουνούπια κι αφού σου άδειασα όλο το φαρμακείο πάνω στις πληγές σου, σε πήρα στο σπίτι μου, σου προσέφερα το φαγητό μου και σου έδωσα το κρεβάτι μου, όταν εσύ με κοιτούσες απορημένος μέσα από αυτή τη κακοτυχία σου.! 

Φοιτητής τουρίστας εσύ κι εγώ με άδεια απ' το στρατό γυρνούσα απ' τη νυχτερινή μου έξοδο στα Καμένα Βούρλα και έλαχε να είμαι ο σωτήρας σου εκείνο το Σαββατόβραδο. Αν τώρα με θυμήθηκες σε παρακαλώ αναθεώρησε τη γνώμη σου, γιατί πέτρες και γάτες υπάρχουν παντού, ψυχούλα Ελληνική όμως μόνο εδώ θα βρεις κι εκείνο το χωριατόσπιτο θα είναι πάντοτε ανοικτό για όλο τον κόσμο."

Δημήτρης Κ.



lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ