Μετά από πολύμηνη έρευνα, οι NY Times δημοσιεύουν ένα εξαιρετικάενδιαφέρον άρθρο, γύρω από το...
πως οι εταιρείες μελετώντας τις καταναλωτικές μας συνήθειες, μπορούν να γνωρίζουν σχεδόν τα πάντα γύρω
από την προσωπική μας ζωή...ακόμα τα πιο μεγάλα μας ''μυστικά'', πριν ακόμα τα ανακοινώσουμε στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας.
πως οι εταιρείες μελετώντας τις καταναλωτικές μας συνήθειες, μπορούν να γνωρίζουν σχεδόν τα πάντα γύρω
από την προσωπική μας ζωή...ακόμα τα πιο μεγάλα μας ''μυστικά'', πριν ακόμα τα ανακοινώσουμε στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας.
Έτσι το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Target στην Αμερική, γνώριζε για την εγκυμοσύνη μιας έφηβης πριν από τον πατέρα της!
Ένας πατέρας διαπίστωσε έκπληκτος πως ανάμεσα στην αλληλογραφία της έφηβης
κόρης του υπήρχε μια προσφορά για μωρουδιακά ρούχα και προϊόντα. Αμέσως
διαμαρτυρήθηκε στο κατάστημα, αναρωτούμενος αν οι υπεύθυνοι παροτρύνουν
την κόρη του να μείνει έγκυος...
Ο υπεύθυνος του καταστήματος απολογήθηκε, ωστόσο λίγο αργότερα όταν επικοινώνησε ξανά με τον πατέρα, αυτός του είπε ότι είχε μια συζήτηση με την κόρη του η οποία του
αποκάλυψε την εγκυμοσύνη της!
Πως συνέβη αυτό;
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, εταιρείες συλλογής προσωπικών δεδομένων και μεγάλες
αλυσίδες λιανικής, προχωρούν με διάφορες τεχνικές, χάρη κυρίως στη συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων και την καταγραφή της συμπεριφοράς μας στο διαδίκτυο, στην άντληση πληροφοριών γύρω από τα ενδιαφέροντά μας και τις καταναλωτικές συνήθειές μας.
Και έτσι μπορούν πια στοχευμένα να αποστείλουν διάφορες προσφορές, βασισμένες πάνω στα ενδιαφέροντά μας αυτά. Για παράδειγμα αν επισκεπτόμαστε σελίδες με τεχνολογικά προϊόντα, στέλνουν ανάλογες προσφορές...
Το δημοσίευμα των NY Times, αναδημοσίευσε και το Forbes, το οποίο αλλάζοντας μάλιστα τον τίτλο από ''Πως οι εταιρείες ξέρουν τα μυστικά σας'' σε ''Πως το Target έμαθε ότι μια έφηβη κοπέλα ήταν έγκυος πριν από τον πατέρα της'', γνώρισε μεγάλη επιτυχία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ