O διάδοχος του Concorde παρουσιάστηκε στην Αεροναυτική Εκθεση του Παρισιού
Θα είναι «αστρονομικά» γρήγορο αφού θα χρειάζεται μόλις...
δύο ώρες για να πετάξει από το Λονδίνο στο Τόκιο, δεν θα μολύνει σχεδόν καθόλου το περιβάλλον και δεν θα είναι περισσότερο θορυβώδες από τα σύγχρονα αεροπλάνα. Μπορεί να απέχουμε περίπου 40 χρόνια από την πρώτη του εμπορική πτήση, αλλά τα σχέδια που αποκαλύφθηκαν χτες στην Αεροναυτική Εκθεση του Παρισιού δείχνουν ότι το νέο υπερηχητικό επιβατηγό τζετ που θα αγγίζει την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 3.125 μιλίων ανά ώρα, δηλαδή τέσσερις φορές την ταχύτητα του ήχου (Mach 4), θα γίνει ο διάδοχος του περίφημου Concorde.
Θα είναι «αστρονομικά» γρήγορο αφού θα χρειάζεται μόλις...
δύο ώρες για να πετάξει από το Λονδίνο στο Τόκιο, δεν θα μολύνει σχεδόν καθόλου το περιβάλλον και δεν θα είναι περισσότερο θορυβώδες από τα σύγχρονα αεροπλάνα. Μπορεί να απέχουμε περίπου 40 χρόνια από την πρώτη του εμπορική πτήση, αλλά τα σχέδια που αποκαλύφθηκαν χτες στην Αεροναυτική Εκθεση του Παρισιού δείχνουν ότι το νέο υπερηχητικό επιβατηγό τζετ που θα αγγίζει την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 3.125 μιλίων ανά ώρα, δηλαδή τέσσερις φορές την ταχύτητα του ήχου (Mach 4), θα γίνει ο διάδοχος του περίφημου Concorde.
Πρόκειται για την «απόλυτη» πρόταση της εταιρείας EADS ( μητρικής της Airbus ) για τις αερομεταφορές του μέλλοντος. Το αεροσκάφος θα κινείται με ένα μείγμα υδρογόνου και οξυγόνου, πράγμα που σημαίνει ότι οι εκπομπές του θα είναι... καθαρό νερό. Θα μεταφέρει ως και 100 επιβάτες και θα απογειώνεται από έναν κανονικό αεροδιάδρομο χρησιμοποιώντας συμβατικές μηχανές πρόωσης - πράγμα που σημαίνει ότι δεν δημιουργεί τον χαρακτηριστικό έντονο ήχο του Concorde.
Οταν θα έχει φτάσει σε κατάλληλο ύψος, ο πιλότος θα ενεργοποιεί ένα σετ πυραυλοκινητήρων οι οποίοι θα παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα και ανεβάζουν το αεροπλάνο σε μεγάλο ύψος, επιτρέποντας τελικά τη χρήση ειδικών πανίσχυρων προωθητικών κινητήρων με την ονομασία «ramjets». Αυτό το είδος των κινητήρων χρησιμοποιείται στις μέρες μας σε πυραύλους και είναι πολύ αποτελεσματικοί σε ταχύτητες άνω των 1.000 μιλίων ανά ώρα, αλλά δεν λειτουργούν τόσο καλά όταν ενεργοποιούνται σε ακινησία, αυτοί θα βοηθήσουν το αεροπλάνο να φτάνει σε ύψος ως και 20 μιλίων, την ώρα που τα συμβατικά αεροπλάνα φτάνουν σε ύψος περίπου έξι μιλίων.
πηγή : www.tovima.gr/world
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΕΝ ΒΡΊΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ,ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ